Inscripcions obertes a la 13a edició de Professors i ciència

Ja estan obertes les inscripcions a la 13a edició del Programa Professors i Ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera. En aquesta nova edició s’ofereixen 202 places de formació al professorat de secundària de ciències de Catalunya repartides en 10 cursos d’alt nivell d’especialització i aplicabilitat a les aules, que es realitzaran durant els mesos d’octubre, novembre i desembre de 2017 a diferents centres de recerca i universitats.

Els cursos abasten disciplines molt diferents des de biotecnologia, medicina regenerativa, química, biologia marina, oceanografia, matemàtiques, robòtica o física.

Què ofereixen els cursos del programa Professors i Ciència?

El Programa Professors i Ciència és un programa d’excel·lència que vol contribuir a millorar la formació contínua i l’especialització del professorat perquè pugui revertir en el seu dia a dia a les aules amb l’objectiu d’estimular les vocacions científiques entre els seus alumnes.

Es va iniciar l’any 2011 i cada any ofereix l’oportunitat a uns 400 professors de rebre formació específica en diferents centres de recerca científica. Any rere any incorpora nous centres de recerca assegurant cursos d’alta aplicabilitat a l’aula, tant teòrica com pràctica, amb continguts que responen a noves necessitats curriculars d’ESO i Batxillerat.

• Formació d’alta qualitat impartida pels investigadors dels centres de recerca
  • Oportunitat de networking amb professors amb les mateixes inquietuds
  • Kits i material didàctic per als centres educatius
  • Assessorament per als treballs de recerca de Batxillerat
  • Visites als centres de recerca

Newsletter 13a ed professors i ciència_Fundació Catalunya La Pedrera-001

Visita el webLa inscripció es realitza a través del web www.professorsiciencia.cat i romandrà oberta des de l’12 de setembre de 2017 fins a exhaurir places.

Segueix-nos: #ProfessorsiCiència @PedreraCiencia