Enhorabona als seleccionats de la 10a edició del Programa Joves i Ciència!

Un total de 51 joves d’arreu de Catalunya conformen la 10a generació del programa, que aquest celebra el seu 10è aniversari.

Després d’un exhaustiu procés de selecció de més de 800 candidats, ja podem felicitar la nova promoció de Joves i Ciència, conformada per 51 estudiants de 4t d’ESO d’arreu de Catalunya. El programa de la Fundació Catalunya-La Pedrera celebra aquest any el seu 10è aniversari.

El proper mes de juliol, el centre Món Natura Pirineus acollirà de nou els cinc projectes de recerca en que treballaran els seleccionats:

Durant tretze dies, els estudiants seleccionats viuran una experiència científica única, treballant al costat d’investigadors de primera línia i convivint en un paratge idíl·lic a les Valls d’Àneu.

El Programa Joves i Ciència, amb l’objectiu de fomentar les vocacions científiques dels joves, acompanya durant tres anys als estudiants seleccionats a 4t d’ESO durant els seus primers passos com a científics, donant-los l’oportunitat de viure la recerca científica en primera persona, ja sigui en centres de recerca locals o programes internacionals de ciència.

Segueix-nos a:  @PedreraCiencia  @PedreraFundacio