Què fas del 6 al 8 d’abril? Vine a l’Exporecerca Jove 2017!

L’Exporecerca Jove és la mostra de treballs de recerca més gran del país, i aquest any celebra a Barcelona la seva 18a edició.

Fa 18 anys, joves entusiastes apassionats per la recerca van formar MAGMA, Associació per Promoure la Recerca Jove, i van posar en marxa l’Exporecerca Jove. Durant aquests anys la iniciativa ha anat creixent i aquest any celebra la majoria d’edat!

L’Exporecerca Jove 2017 acollirà una mostra de treballs de recerca realitzats per joves d’entre 12 i 30 anys. Els objectius principals que es volen aconseguir amb aquesta fira són, entre d’altres, afavorir la recerca entre els joves i fomentar l’intercanvi d’experiències i coneixement, tot potenciant la participació en aquesta i altres fires i congressos d’àmbit nacional i internacional.

La temàtica de les recerques exposades és totalment lliure i els participants mostren els resultats de les seves investigacions en estands habilitats. Durant els tres dies que dura la mostra, que pot ser visitada gratuïtament per tot tipus de públic, un jurat procedent de diversos àmbits acadèmics i professionals avalua els treballs presentats i el darrer dia es lliuren diferents premis, la majoria dels quals es basen en la participació a altres certàmens de caràcter internacional.

La Fundació Catalunya-La Pedrera atorga des de fa 6 anys el Premi Especial de MAGMA “Intel ISEF” al millor treball de Batxillerat i 4t d’ESO. Aquest consisteix en la participació a la mostra de treballs de recerca més gran del món, Intel ISEF, que se celebra anualment als Estats Units.

ExpoRecerca Jove 2017

La 18a edició de l’Exporecerca Jove se celebra els dies 6, 7 i 8 d’abril de 2017 al Campus de La Salle, C/ Lluçanés, 41 (Barcelona).

Més informació: Expo recerca Jove 2017

Segueix-nos a:  @PedreraCiencia  @PedreraFundacio