“Women and Girls in Science” a IFAE per celebrar el Dia Internacional de la Dona i la Noia a la Ciència

L’Institut de Física d’Altes Energies (IFAE) s’uneix a la iniciativa promoguda per la ONU de celebrar el Dia Internacional de la Dona i la Noia a la Ciència que se celebra l’11 de febrer de 2017.

girls-in-science-ifae-2017_2

En aquest context, l‘IFAE, col·laborador de la Fundació Catalunya-La Pedrera en diferents projectes de ciència com el Bojos per la Física, organitza dos tallers de Física els dies 10 i 11 de febrer de 2017 dirigits a noies de Batxillerat i a professores de Secundària.

El divendres 10 de febrer, de 10h a 16h, tindrà lloc el “Taller de física de partícules”, organitzat en col·laboració amb el CERN. Les participants podran convertir-se en investigadores per unes hores i explorar el món de les partícules subatòmiques, i també tindran l’oportunitat de conversar, per mitjà d’una videoconferència, amb investigadores del CERN.

El dissabte 11 de febrer, de 10h a 13h, s’organitza el “Taller d’astrofísica d’altes energies”. Els continguts d’aquest taller es basaran en l’aplicació recentment desenvolupada per l’IFAE ‘Cazadores de Rayos Gamma’ (www.cazadoresderayosgamma.com).

Visita el webMés informació i inscripcions a la pàgina web de l’esdeveniment: http://girlsinscience.ifae.es

Algunes de les nostres fellows de Joves i Ciència i Bojos per la Ciència i Professors i ciència ja s’hi han apuntat, afanyeu-vos i inscriviu-vos abans no s’acabin ples places!

Segueix-nos: #JovesiCiencia #BojosperlaCiencia #ProfessorsiCiencia @catfundacio