Inscripcions obertes a la 12a edició de Professors i ciència (cursos febrer-març 2017)

Avui s’han obert les inscripcions a la 12a edició del Programa Professors i Ciència de la Fundació Catalunya-La Pedrera.

En aquesta nova edició s’ofereixen 177 places de formació al professorat de secundària de ciències de Catalunya repartides en nou cursos d’alt nivell d’especialització i aplicabilitat a les aules, que es realitzaran durant els mesos de febrer i març de 2017.

Els cursos abasten disciplines molt diferents des de la biomedicina, bioquímica, física, química, canvi climàtic, epidemiologia ambiental, robòtica, virologia etc.

Visita el webLa inscripció es realitza a través del web www.professorsiciencia.cat i romandrà oberta des de l’11 de gener de 2017 fins a exhaurir places.

12a-edicio-professors-i-ciencia_-fundacio-catalunya-la-pedrera_2017

Què ofereixen els cursos del programa Professors i Ciència?

El Programa Professors i Ciència és un programa d’excel·lència que vol contribuir a millorar la formació contínua i l’especialització del professorat perquè pugui revertir en el seu dia a dia a les aules amb l’objectiu d’estimular les vocacions científiques entre els seus alumnes.

Es va iniciar l’any 2011 i cada any ofereix l’oportunitat als professors de rebre formació específica en diferents centres de recerca científica. Any rere any incorpora nous centres de recerca assegurant cursos d’alta aplicabilitat a l’aula, tant teòrica com pràctica, amb continguts que responen a noves necessitats curriculars d’ESO i Batxillerat.

• Formació d’alta qualitat impartida pels investigadors dels centres de recerca
  • Oportunitat de networking amb professors amb les mateixes inquietuds
  • Kits i material didàctic per als centres educatius
  • Assessorament per als treballs de recerca de Batxillerat
  • Visites als centres de recerca

Segueix-nos: #ProfessorsiCiència @catfundacio

Information

This entry was posted on 11 gener, 2017 by in Agenda, Professors i ciència and tagged , , , .