Apunteu-vos a l’agenda els nous projectes de 2017 i… bones festes!

Joves i Ciència, promoció 2014

Aquests dies estem acabant d’enllestir els projectes que us presentarem just després de festes. Així doncs, preneu nota i esteu a l’aguait perquè la setmana del 9-13 de gener iniciem un any de foment de vocacions científiques amb energia renovada!

• 10a edició de Joves i ciència, sí iniciarem la convocatòria per a alumnes de 4t d’ESO el 9 de gener de 2017. Els 50 estudiants seleccionats tindran l’oportunitat de viure una experiència única durant 3 anys, tot participant en un projecte d’investigació científica a MónNatura Pirineus (1r any) i viure la recerca científica en laboratoris de centres de recerca nacionals o participar en programes internacionals de recerca (2n i 3r any).
  •  12a edició de Professors i ciència oferirà cursos d’excel·lència en centres de recerca entre el 2 de febrer i l’1 d’abril de 2017 al professorat de ciències de Catalunya. Més de 170 places repartides en cursos de biomedicina, epidemiologia ambiental, física, química, canvi climàtic, robòtica social, bioquímica.
  • Recordeu que ja hem obert les inscripcions per a la 2a edició del Barcelona International Youth Science Challenge (BIYSC), un programa internacional d’excel·lència (en anglès i grups reduïts) que té per objectiu fomentar les vocacions científiques entre els joves de tot el món, per tal d’acostar-los al món de la recerca i a les carreres científico-tecnològiques. El proper estiu, 100 estudiants d’entre 16 i 18 anys tindran l’oportunitat de participar al BIYSC del 10 al 21 de juliol de 2017 a Barcelona, les inscripcions ja estan obertes.. no usho perdeu!

Visita el webMés informació de tots aquests programes i molt més a: www.fundaciocatalunya-lapedrera.com/ca/content/coneixement

A més a més…

• Durant el mes de gener donarem la benvinguda als estudiants del Massachussets Institute of Technology (MIT) de Boston, que faran classes a diferents centres educatius de Barcelona i àrea Metropolitana, gràcies al programa MISTI Global Teaching Lab, amb què col·labora la Fundació Catalunya-La Pedrera.
  • El 13 de gener reunirem més de 500 persones al Món Sant Benet  amb motiu de l’acte inaugural del Bojos per la ciència 2017: els estudiants de Batxillerat seleccionats, les seves famílies i professors, i els representants i coordinadors dels centres de recerca on estaran fent els cursos d’economia, biomedicina, bioquímica, natura, matemàtiques, química, física i noves tecnologies.

I això només per començar l’any! Perquè continuarem treballant en els programes de Ciència After Work a La Pedrera,  Escoles Tàndem, les Beques escolars, els Màsters d’Excel·lència, el Programa Talents, les noves edicions del Bojos per la ciència 2018, la 13a edició de Professors i ciència que farem a la tardor… i nous programes que estem apunt d’engegar!.

Molt bones festes a tothom!

bon-nadal_fundaciocatalunya-la-pedrera-2016

Segueix-nos a:  @catfundacio @youthsciencebcn