Ciència After Work a La Pedrera: Ictus i lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques

Un any més la Fundació Catalunya-La Pedrera col·labora amb  La Marató de Tv3, a través del cicle Ciència After Work a La Pedrera. Enguany la conversa científica “Ictus i lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques ” posarà el punt i final al cicle d’aquest 2016.

En aquesta conversa científica, parlaran sobre Ictus i lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques:

• el Dr. Àngel Chamorro, Consultor Sènior de Neurologia. Professor Associat de la Universitat de Barcelona, Director de la Unitat Funcional de Patologia Vascular Cerebral (PVC) de l’Hospital Clínic de Barcelona i Coordinador del Grup de Recerca en PVC de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS).
  • el Dr. Antoni Dávalos, Director Clínic del Departament de Neurociències de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol i Professor Titular de Neurologia, Universitat Autònoma de Barcelona, Campus de Can Ruti.

Moderador: Sr. Jaume Vilalta,director de l’espai de divulgació científica Quèquicom, Televisió de Catalunya i professor de periodisme a la UPF.

DATA: Dijous 15 de desembre de 2016
ACCÉS: A partir de les 18h
HORA D’INICI: 18.30h
HORA DE FINALITZACIÓ: 19.45-20h aproximadament
LLOC: Auditori de La Pedrera (Passeig de Gràcia, 92, Barcelona)

Visita el webActivitat gratuïta. Aforament limitat.

Inscripció prèvia aquí

Podreu fer els vostres donatius a La Marató de Tv3 el diumenge 18 de desembre de 2016

Amb la col·laboració de:

logos_ciencia_after_work_la_pedrera_ictus_la_marato_2016