Convocatòria oberta per a la selecció de centres educatius del programa MISTI Global Teaching Lab 2017

Fruit de la relació amb el Massachusetts Institute of Technology (MIT) (Boston, EUA), la Fundació Catalunya – La Pedrera obre la convocatòria per seleccionar els centres públics i concertats de l’àrea metropolitana de Barcelona interessats en participar en el programa MISTI Global Teaching Lab 2017.

MIT Global Teaching Lab 2016

Els estudiants de l’MIT impartiran classes a diferents escoles catalanes

Aquest és un programa de la prestigiosa universitat americana, que consisteix en què els seus estudiants facin una estada de quatre setmanes en un centre d’ensenyament de secundària d’un país estranger, on hauran de desenvolupar tasques de docència de les matèries de ciència, tecnologia, enginyeria i/o matemàtiques (STEM) de 4t d’ESO i Batxillerat.

Aquesta convocatòria està dirigida a tots els centres d’ensenyament de secundària públics i concertats que tinguin o hagin tingut estudiants seleccionats en els programes Joves i Ciència , Bojos per la Ciència, i Barcelona International Youth Science Challenge (BIYSC), o que el professorat hagi participat en algun dels cursos del programa Professors i Ciència.

logo-convocatoria-pdfTrobareu més informació sobre la convocatòria per participar al MISTI Global Teaching Lab 2017 en el document en pdf adjunt.

Tots els centres interessats en participar en el programa MISTI Global Teaching Lab hauran d’omplir el formulari on-line inclòs en el següent enllaç: FORMULARI DE SOL·LICITUD

La data límit per a rebre les candidatures és el dia 10 d’octubre de 2016. La comunicació de la resolució es farà via el correu electrònic indicat en el formulari.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic: carla.conejo@fcatalunyalapedrera.com

MISTI Global Teaching Lab 2017
MIT2016_estudinats de l'MIT de Boston han estat fent classes a les escoles catalanes

Els estudiants de l’MIT en l’edició 2016 del programa, el mes de gener passat a La Pedrera

Des del MIT, a través del programa MISTI (MIT Science and Technology Initiatives)  mantenen acords amb països com Alemanya, Israel, Corea, Mèxic, Rússia, Sud-Àfrica i Espanya. A Catalunya, els dotze estudiants que participen en el MISTI Global Teaching Lab vénen a través de la Fundació Catalunya-La Pedrera, enfocada a promoure el coneixement.

L’objectiu principal d’aquest projecte és doble i beneficia tant a l’escola que els rep com al estudiant universitari que viu l’experiència. Per una banda, els estudiants de la MIT poden aprendre a través de tenir l’experiència de fer de docents a altres estudiants amb un fons cultural molt diferent al seu. Per una altra, l’escola tindrà l’oportunitat de tenir la col·laboració d’un estudiant universitari amb un sistema d’ensenyament molt diferent al seu, i que els aportarà una manera de treballar i uns recursos educatius del MIT molt rics. Els estudiants s’allotjaran amb famílies de l’escola on hagin estat assignats.

Per completar el programa del MIT Global Teaching Lab, la Fundació Catalunya La Pedrera organitzarà trobades  amb centres de recerca catalans i joves investigadors per intercanviar experiències.

Segueix-nos: @catfundacio @MISTIatMIT @MIT