La física teòrica Lisa Randall a “Converses a La Pedrera”

El 17 d’octubre el cicle Converses a la Pedrera de la Fundació Catalunya-La Pedrera comptarà amb Lisa Randall, la física teòrica americana experta en física de partícules i cosmologia. Randall fou la primera dona catedràtica al departament de física de Princeton i la primera catedràtica en física teòrica a Harvard.

Lisa Randall (c) Rose Lincoln/Harvard Staff Photographer

És membre de l’Acadèmia Americana de les Arts i les Ciències (2004) i de l’Acadèmia Nacional de Ciències dels EUA (2008) i fellow de la Societat Americana de Física. Ocupa la càtedra Frank B. Baird, Jr. a la facultat de física de la Universitat Harvard. La seva recerca està centrada en l’estudi de les partícules i forces fonamentals i ha desenvolupat una llarga llista de models teòrics.

Entre els llibres traduïts al castellà cal destacar Universos ocultos (2011), El descubrimiento del Higgs (2012), Llamando a las puertas del cielo (2013) i, el més recent, La materia oscura y los dinosaurios (2016), tots publicats per Acantilado.

• Dia: Dilluns 17 d’octubre de 2016
  • Hora: 19 h
  • Lloc: Auditori de La Pedrera
  • Preu: 4€ per sessió
  • Traducció simultània.
  • També disponible interpretació en llengua de signes.

Per a aquest servei, cal confirmar obligatòriament assistència a l’adreça accessibilitat@fcatalunyalapedrera.com

Venda d’entrades online per al mateix dia, fins a dues hores abans de l’inici de l’activitat.

Visita el webNo us ho perdeu! Més informació i compra d’entrades de Converses a La Pedrera:  https://www.lapedrera.com/ca/activitats/converses-a-la-pedrera-2016

Converses a La Pedrera 2016

lisa-randall-converses-a-la-pedrera

Les vint-i-quatre sessions celebrades fins avui, amb gran èxit de públic, han fet que les Converses a La Pedrera de Fundació Catalunya-La Pedrera, amb la col·laboració d’Arcàdia, hagin arrelat plenament en l’oferta cultural de la nostra ciutat. Són un punt de referència en el debat intel·lectual i un escenari on es donen a conèixer primeres figures del panorama cultural internacional.

Les Converses creen un espai de diàleg en el qual es va més enllà de l’obra i de les formulacions per les quals es coneixen les personalitats convidades per aprendre a veure i analitzar el present a través de la seva mirada i el seu discurs. La diversitat de disciplines i orígens dels participants fan que les Converses a La Pedrera siguin un mosaic de punts de vista que ens permet crear-nos una opinió més ben fonamentada del món en què vivim.

Segueix-nos: #ConversesalaPedrera @catfundacio