11a edició de Professors i ciència en marxa. No us quedeu sense plaça!

Aquesta setmana ja s’ha iniciat la inscripció a la 11a edició del Programa Professors i Ciència de la Fundació Catalunya-La Pedrera.

En aquesta nova edició s’ofereixen 197 places de formació al professorat de secundària de ciències de Catalunya repartides en nou cursos d’alt nivell d’especialització i aplicabilitat a les aules, que es realitzaran durant els mesos d’octubre i novembre 2016.

Els cursos abasten disciplines molt diferents des de la biomedicina, l’epigenètica, la física quàntica, la física, la química, la bioètica, les matemàtiques i la biologia marina .

Visita el webLa inscripció es realitza a través del web www.professorsiciencia.cat i romandrà oberta del 13 de setembre fins a exhaurir places.

newsletter-11a-ed-professors-i-ciencia

Què ofereixen els cursos del programa Professors i Ciència?

El Programa Professors i Ciència és un programa d’excel·lència que vol contribuir a millorar la formació contínua i l’especialització del professorat perquè pugui revertir en el seu dia a dia a les aules amb l’objectiu d’estimular les vocacions científiques entre els seus alumnes.

Es va iniciar l’any 2011 i cada any ofereix l’oportunitat a uns 400 professors de rebre formació específica en diferents centres de recerca científica. Any rere any incorpora nous centres de recerca assegurant cursos d’alta aplicabilitat a l’aula, tant teòrica com pràctica, amb continguts que responen a noves necessitats curriculars d’ESO i Batxillerat.

• Formació d’alta qualitat impartida pels investigadors dels centres de recerca
  • Oportunitat de networking amb professors amb les mateixes inquietuds
  • Kits i material didàctic per als centres educatius
  • Assessorament per als treballs de recerca de Batxillerat