Inscripcions obertes a Bojos per la ciència 2017!

Comencem amb molta energia i molts cursos! A partir d’avui, 12 de setembre, s’obren les inscripcions a Bojos per la Ciència 2017 per a estudiants de batxillerat.

Estudies batxillerat i vols ser un dels Bojos per la ciència? Ets docent i creus o bé que alguns dels teus alumnes hi voldrien participar o bé vols que el teu institut animi els estudiants a presentar-s’hi?

Visita el webConsulta tots els programes de Bojos per la ciència i inscriviu-vos aquí  entre el 12 de setembre i el 23 d’octubre de 2016 i entrareu en el procés de selecció.

Bojos per la ciència és un programa d’excel·lència i d’estímul del talent científic de la Fundació Catalunya-La Pedrera que arriba a la cinquena edició i permet als joves de Batxillerat d’aprofundir en la teoria i les tècniques científiques en diferents camps de recerca: biomedicina, bioquímica, economia, física, química, matemàtiques, natura i noves tecnologies.

imatge-newsletter-bojos-2017

Segueix-nos: #Bojosperlaciència @catfundacio