Exporecerca Jove! Descobreix, participa i inspira’t per al teu treball de recerca

Vols fer el teu treball de recerca i no saps com començar? Vols veure més de 100 treballs que descobreixen coses i idees MOLT interessants? Doncs vine a l’Exporecerca!

Exporecerca Jove, tres dies inoblidables, t’ho perdràs?

Exporecera Jove 2016L’Exporecerca és una fira on alumnes d’ESO, Batxillerat i universitat de tot el món es presenten per ensenyar el seu treball de recerca al públic i potser guanyar algun premi!. Dura tres dies inoblidables tant per als que participen com per als que organitzen la fira.

Tot aquest projecte està pensat per a què gent com nosaltres, jove, tingui l’oportunitat de demostrar el que fa i el que és capaç de fer. Des dels organitzadors fins als participants som joves amb ambició i ganes de fer coses grans!

Exporecera Jove 2016Aquest any, 206 nois i noies estaran els dies 17, 18 i 19 de març de 2016 al Campus LaSalle Ramón Llull per ensenyar-vos el que han estat preparant durant tot un any en diferents estands separats per treball i categoria. Hi ha treballs de tot tipus de temàtica, des de com fer un dron o un submarí casolans, com acabar amb les plagues a partir d’un derivat de l’all o fins a entendre quins factors determinen l’elasticitat del teixit cardíac!

L’últim dia, dissabte, es fa l’entrega de premis. Tots els treballs són valorats per un jurat que passa per tots els estands a comprovar la qualitat de cadascun dels treballs en molts aspectes. Molts d’aquests treballs es veuen recompensats amb viatges a l’estranger, on poden mostrar el que han fet en altres països i establir relacions amb gent de diferents ètnies.

Exporecerca Jove 2016

Sara i Ernest, directors d’Exporecerca

Si teniu ganes de veure nous descobriments, bon ambient, no teniu idea de quin treball de recerca fer o de com fer-lo o simplement teniu curiositat de veure tot el que us estem presentant, us convideu a que vingueu qualsevol d’aquests dies.

L’entrada és gratuïta i oberta a tots els públics, així que no teniu excusa!

Aquí us deixem un vídeo de la mostra de l’any passat: videohttps://www.youtube.com/watch?v=feS4yAAnHmw

Us estarem esperant amb els braços oberts! Ens veiem molt aviat!

Sara i Ernest, directors d’Exporecerca

MAGMA Associació per promoure la recerca joveL’Exporecerca Jove està organitzat per MAGMA, Associació per Promoure la Recerca Jove, una associació juvenil catalana d’àmbit estatal amb seu a Barcelona.

Més informació a:

Web: http://magmarecerca.org/

Facebook: https://www.facebook.com/exporecercajove/

Twitter: https://twitter.com/magmarecerca

Qualsevol consulta o pregunta, no dubteu en enviar un correu electrònic a:  correu@magmarecerca.org