Inscripcions obertes a la 10a edició de Professors i ciència!

imatge 10PIC Professors i ciència 2016Cursos i tallers de física, de bioenginyeria, química, robòtica social, bioquímica, virologia, matemàtiques i biologia! Si sou docents de secundària de ciències a Catalunya afanyeu-vos que les places volen!

Podeu d’inscriure-us, des d’avui 7 de març fins a exhaurir places, a la 10a edició de Professors i ciencia de la Fundació Catalunya-La Pedrera, cursos i tallers que s’impartiran als principals centres de recerca i universitats de Catalunya durant els mesos d’abril, maig i juny de 2016. Enguany es portaran a terme entre Barcelona, Castelldefels, Bellaterra, Tarragona, Sant Fruitós de Bages… els dimecres, divendres i/o dissabtes entre el 13 d’abril i el 8 de juny de 2016.

Aquest programa d’excel·lència des de fa 6 anys vol millorar la formació contínua i l’especialització del professorat perquè pugui revertir en el seu dia a dia a les aules amb l’objectiu d’estimular les vocacions científiques entre els seus alumnes de secundària.

Els professors podeu registrar-vos al web, consultar els cursos i inscriure-us-hi directament a través de Professors i ciència

Cursos de la 10a edició de Professors i ciència:
  • Departament de Bioquímica i Biologia Molecular. Facultat de Biologia. Universitat de Barcelona (UB)- Microorganismes i microbiologia clínica (Barcelona, 15h)
  • Institut Català d’Investigació Química (ICIQ)-La catàlisi entra a la classe (Tarragona, 10h)
  • Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR)-Del zika a l’hepatitis: la lluita dels científics contra els virus (Barcelona, 15h)
  • La Salle Campus Barcelona-Robòtica a les aules: resolució de problemes i aprenentatge de competències científico-tècniques i socials, STEAM Social (S2TEAM) (Barcelona, 16h)
  • Institut Químic de Sarrià (IQS)-Com usar i crear simulacions per explicar física a l’aula (Barcelona, 15h)
  • Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)-Models matemàtics i simulació en Biologia (Castelldefels, 15h)
  • Fundació Alícia-La cuina, un espai científic per experimentar (Sant Fruitós de Bages, 10h)
  • Institut de Ciència de Materials de Barcelona – CSIC (ICMAB)-Creixement de materials, del laboratori a l’aula (Bellaterra, 10h)
  • Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC)-Una finestra al desenvolupament embrionari del sistema nerviós (Barcelona, 15h)

+informació: www.professorsiciencia.cat