Nobel de Física a La Pedrera

Bill_Phillips_image_LaPedrera_Càtedra CiracL’ICFO-Institut de Ciències Fotòniques i la Fundació Catalunya-La Pedrera presenten la conferència divulgativa del Professor Dr. William D. Phillips, premi Nobel de Física 1997, dins del marc de la Càtedra Ignacio Cirac – Fundació Catalunya-La Pedrera de l’ICFO.

La conferència té per títol “Time, Einstein and the coolest stuff in the Universe…”. El Prof. Phillips explicarà la influència d’Einstein en el desenvolupament dels millors rellotges del món, els rellotges atòmics, els àtoms dels quals són refredats pràcticament al zero absolut de temperatura.

L’esdeveniment va dirigit a un públic general (recomanat a majors de 15 anys) interessat en la exploració científica de la Natura. La xerrada inclou demostracions experimentals i explicacions assequibles sobre els avenços científics més recents i apassionants.

Dimarts 27 d’octubre de 2015

Lloc: Auditori de La Pedrera
Gratuït. Registre online aquí
Aforament limitat
Presentació en anglès.
Edat recomanada: A partir de 15 anys.