Bojos per la Química a l’ICIQ: No et quedis sense plaça!

logo bojos per la química ICIQ 3

Fas 1r de Batxillerat i vols formar part d’un curs de Química avançada aquest 2016? Apunta’t al Bojos per la Química a l’Institut Català d’Investigació Química (ICIQ)  i podràs conèixer i experimentar a través de pràctiques de laboratori, tècniques de caracterització, seminaris i sessions teòriques.

En aquests vídeos podràs conèixer més d’aprop el Bojos per la Química: qui són els investigadors i professors i conèixer què n’opinen, què han après i com s’han divertit els estudiants d’edicions anteriors:

Bojos per la química ICIQ 4

Vídeo 1: Què és Bojos per la Química?

Bojos per la química ICIQ 7

Vídeo 2: vídeo fet pels alumnes de Bojos per la Química

El curs tractarà 12 temes de química diferents, incloent les principals reaccions químiques, presentats pels estudiants de doctorat i postdoctorats ICIQ. A part, en cada sessió vindrà un investigador principal del centre a donar una xerrada d’una hora.

A cada sessió hi haurà una xerrada teòrica sobre un tema específic, un seminari impartit per un investigador principal del centre, pràctiques relacionades en una tècnica de caracterització i l a visualització pràctica mitjançant experiments químics

Bojos per la Química forma part de Bojos per la Ciència de la Fundació Catalunya-La Pedrera, un programa d’excel·lència i d’estímul del talent científic entre els estudiants de batxillerat que aprofundeix en la teoria i les tècniques científiques en diferents camps de recerca: biomedicina, bioquímica, economia, física, química, matemàtiques, natura i noves tecnologies.

El període d’inscripció de #bojosperlaciencia #youthscience(@catfundacio) s’ha prorrogat fins al 23 d’octubre de 2015: consulta aquí tots els programes de Bojos per la ciència