I tu, ets un dels Bojos per la Natura 2016?

post6_imatge Bojos per la ciència 2016_bojos per la natura

T’agradaria conèixer diferents espais naturals de Catalunya estudiant sobre el terreny la fauna, la flora, el clima, la geologia o la hidrografia ? Vols visitar centres de recerca capdavanters en aquests àmbits?  T’has preguntat mai com es treballa per a gestionar i conservar la natura? Aquest és el teu curs!

Dins de Bojos per la ciència 2016 podreu trobar el curs  de Bojos per la Natura, un programa d’excel·lència adreçat a estudiants de 1r i 2n de batxillerat que promou el coneixement del medi natural i de les tècniques d’estudi més actuals, alhora que et permetrà entrar amb contacte amb els principals investigadors en la matèria.

Impartit durant 11 dissabtes per investigadors i professorat de l’ICTA-UAB i la col·laboració de diferents centres de recerca, museus i espais naturals,  el curs se centrarà en l’estudi del medi físic (climatologia, geologia i hidrologia) i dels diferents tipus d’organismes (fauna i flora) i sistemes (continentals, terrestres i aquàtics, i marins), en l’aplicació de les principals eines per a la gestió i la conservació de la natura i en la utilització de les tècniques de comunicació i de participació per transmetre al conjunt de la societat aquests coneixements.

Es combinaran les sessions teòriques amb la visita a laboratoris i centres de recerca de diverses institucions d’arreu de Catalunya i amb sortides de camp centrades en l’observació del medi natural i en el coneixement sobre el terreny dels principals projectes de recerca que hi tenen lloc.

Bojos per la Ciència és un programa d’excel·lència i d’estímul del talent científic entre els estudiants de batxillerat que aprofundeix en la teoria i les tècniques científiques en diferents camps de recerca: biomedicina, bioquímica, economia, física, química, matemàtiques, natura i noves tecnologies.

El període d’inscripció de #bojosperlaciencia #youthscience (@catfundacio) s’ha prorrogat fins al 23 d’octubre de 2015: consulta aquí tots els programes de Bojos per la ciència