Inscripcions obertes a Bojos per la ciència 2016

post4_imatge Bojos per la ciència 2016_2

A partir d’avui s’obren les inscripcions a Bojos per la Ciència 2016!

Aquest any s’afegeix als cursos de les anteriors edicions, Bojos per la Física, oferint un total de 196 places repartides en 8 cursos. Bojos per la ciència és un programa d’excel·lència i d’estímul del talent científic que arriba a la quarta edició i permet als joves de Batxillerat d’aprofundir en la teoria i les tècniques científiques en diferents camps de recerca: biomedicina, bioquímica, economia, física, química, matemàtiques, natura i noves tecnologies.

consulteu aquí tots els programes de Bojos per la ciència i inscriviu-vos!

Bojos per la ciència 2016:

• Bojos per la Biomedicina. Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona) – Barcelona.
  • Bojos per la Bioquímica. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la Universitat de Barcelona. Facultat de Biologia (UB) – Barcelona –.
  • Bojos per l’Economia. Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI-UPF) – Barcelona.
  • Bojos per la Física. Institut de Física d’Altes Energies (IFAE) –Institut Català de Nanociència i Nantotecnologia (ICN2) -Bellaterra.
  • Bojos per les Matemàtiques. Federació d’entitats per a l’ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya (FEEMCAT) i Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) –Barcelona.
  • Bojos per la Natura. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals-Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB) –  Bellaterra
  • Bojos per les Noves Tecnologies. La Salle, Universitat Ramon Llull – Barcelona.
  • Bojos per la Química. Institut Català d’Investigació Química (ICIQ) – Tarragona.