Participa al “BCN Bio Pro Science Meeting”: el primer congrés científic sobre biologia de frontera

post5_bcnbiopro_portada

T’apassiona la ciència? T’agradaria presentar el teu treball de recerca d’ESO o Batxillerat al primer congrés científic sobre biologia de frontera que es farà a Barcelona el proper mes de novembre?

Doncs no perdis de vista el  The BCN Bio Pro Science Meeting  del 23 de novembre de 2015 a les instal·lacions del PRBB, organitzat per La ciència al teu món i que compta amb el suport i la col·laboració de centres de recerca i també d’institucions com la Fundació Catalunya-La Pedrera.

El The BCN Bio Pro Science Meeting serà el primer congrés científic sobre biologia de frontera obert al públic en general, en el qual joves d’ESO i Batxillerat, tindran l’oportunitat de ser part de la programació, que inclou a investigadors dels més importants centres de recerca a Catalunya i convidats excepcionals tal i com Michael Levitt, Premi Nobel de Química de la Universitat de Stanford considerat pare de l’anomenada Biologia Computacional.  Al BCN Bio Pro Science Meeting parlaran dels últims avenços científics en biologia evolutiva, genètica, biomedicina i biotecnologia.

Els estudiants d’ESO i Batxillerat, podran presentar els seus treballs de recerca siguin de 2014 o 2015 a la CONVOCATORIA. Els autors de les millors propostes, impartiran mini conferències que s’inclouran a la programació de la trobada. De la resta de treballs presentats, se seleccionarà una bona part per formar part de l’exposició de pòsters científics, i els seus autors tindran l’oportunitat de defensar-los davant la comunitat científica.

El BCN Bio Pro Science Meeting, serà un espai sense precedents destinat a la interacció i a l’intercanvi d’idees i opinions. En un ambient distès, els estudiants tindran l’ocasió interactuar amb científics d’alt nivell, que estan duent a terme recerca d’excel·lència en camp biologia tant a Catalunya com d’arreu el món, i així, començar a establir contactes amb la comunitat científica tant nacional com internacional, impulsant la seva carrera professional des de molt aviat.

Uneix-te als protagonistes del futur!

Organitza: www.lacienciaalteumon.cat

Amb el suport de: Ministerio de Economia y Competitividad, FECYT Fundación Española para la Ciencia y la Tecnologia, Parc de Recerca Biomèdica de Barclona (PRBB)

Col·laboren: Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona), Societat Catalana de Biologia, Universitat Pompeu Fabra (UPF), Institut de Biologia Evolutiva (IBE) i la Fundació Catalunya-La Pedrera