Inscripcions obertes a la 9a edició de Professors i ciència. I estrenem nou web!

post3_imatge Bojos per la ciència 2016_2

En aquesta edició de Professors i ciència estrenem nou web i oferim al professorat de secundària de ciències de Catalunya la possibilitat d’inscriure’s als cursos que s’impartiran els principals centres de recerca de Catalunya durant els mesos d’octubre, novembre i desembre de 2015.

Aquest programa d’excel·lència vol millorar la formació contínua i l’especialització del professorat perquè pugui revertir en el seu dia a dia a les aules amb l’objectiu d’estimular les vocacions científiques entre els seus alumnes.

El període d’inscripció de #professorsiciencia (@catfundacio) romandrà obert del 3 de setembre de 2015 fins a l’exhaurir de places. Els professors podeu registrar-vos, consultar els cursos i inscriure-us directament a través del web de Professors i ciència

Cursos de la 9a edició de Professors i ciència:

• Cèl·lules mare i medicina regenerativa (6h) – Centre de de Medicina Regenerativa de Barcelona (CMRB)-Barcelona
  • Bioquímica, fermentacions i “microworld” (15h)- Departament de Bioquímica i Biologia Molecular. Facultat de Biologia. Universitat de Barcelona (UB)-Barcelona
  • El diàleg ètica i ciència des de la bioètica (6h)- Fundació Víctor Grífols (Barcelona)
  • Jugant amb robots: la teoria evolucionista i els misteris del llenguatge (6h) – Institut de Biologia Evolutiva (IBE CSIC-UPF) (Barcelona)
  • Química: l’ingredient bàsic de la investigació biomèdica (15h)- Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona) (Barcelona).
  • Visualització i impressió de molècules en 2D i 3D (7h)– Noves eines per a ensenyar química- Institut Químic de Sarrià (IQS) (Barcelona)
  • Tecnologies de Realitat Virtual i Realitat Augmentada (8h) – La Salle Campus Barcelona – Universitat Ramon Llull (La Salle – URL) (Barcelona)
  • ALBA: una font de llum de sincrotró per conèixer el cor de la matèria (6h)-  Sincrotró ALBA – Consorci per a la Construcció, Equipament i Explotació del Laboratori de la Llum de Sincrotró (CELLS) (Cerdanyola)