“Benvinguts!” per Lluís Farrés

vocacionscientífiques Lluís Farrés director de Coneixement i recerca

Us dono la benvinguda al bloc del Foment de les vocacions científiques de l’Àrea de Coneixement, Educació i Recerca de la Fundació Catalunya – La Pedrera.

La nostra àrea desenvolupa accions orientades a fomentar l’èxit i l’excel·lència a les escoles, universitats i centres de recerca, i impulsa programes per afavorir la igualtat d’oportunitats a les escoles.

Cada nova entrada al bloc, ja sigui de l’equip de Coneixement, Educació i Recerca, dels centres de recerca col·laboradors o dels participants als cursos, us permetrà apropar-vos d’una forma dinàmica a totes les nostres propostes per al Foment de les vocacions científiques amb programes com  Joves i ciència i Bojos per la ciència, per als estudiants d’ESO i Batxillerat  o com Professors i ciència adreçat als professors de ciència que, com nosaltres, creuen en fomentar l’esforç i l’excel·lència educativa; amb els Ajuts universitaris per als estudiants que comencen la universitat i les Beques per a Màster d’excel·lència i les Beques  d’investigació URV a fi de promoure el talent i reconèixer l’excel·lència dels estudiants que inicien programes de postgrau.

Un espai per compartir activitats com Ciència After work, el Premi Vanguardia de la Ciència, el Pedrera International Physics Tournament, el Global Teaching Lab-MIT, les activitats per als nostres Fellows  i els nous projectes que estem preparant com el The Barcelona International Youth Science Challenge (BIYSC).

Des de La Fundació Catalunya-La Pedrera, us donem la benvinguda al nostre bloc de Foment de les vocacions científiques, i volem compartir amb vosaltres el nostre entusiasme i voluntat ferma de donar oportunitats de creixement intel·lectual als nostres joves!

Lluís Farrés

Director de Coneixement, Educació i Recerca